Με patch 7.1.5 σε δράση και το 7.2 να έρχεται, οι developers μιλάνε για το τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για το MMO
Όπως είχε λεχθεί πέρυσι στο Blizzcon, οι developers της Blizzard εργάζονται για το World of Warcraft σε αυτό που φαίνεται να είναι μια σταθερή ροή ενημερώσεων για τις ανανεώσεις και τα patches για το MMO. Καθώς οδεύουμε προς το patch 7.2, ακούσαμε αρκετούς από τους προγραμματιστές του παιχνιδιού για τις εμπειρίες τους στη σχεδίαση του 7.1.5. Οι προγραμματιστές για αυτή τη συνέντευξη, η οποία έγινε αμέσως μετά την έναρξη του 7.1.5 είναι:
- Adam Kugler — Lead Class Designer
- Jay Gill — Class Designer
- Paul Kubit — Senior Designer
- John Shin — Producer
(Η συνέντευξη εμφανίστηκε αρχικά στο Gamespot)
GameSpot: Η μεγαλύτερη έκπληξη είναι ο μεγάλος ενθουσιασμός που εξακολουθεί να υπάρχει στην κοινότητά μας για το Warcraft. Τουλάχιστον μέρος αυτού οφείλεται νομίζω στο τακτικό καινούριο περιεχόμενο που έχουμε στο παιχνίδι. Πώς ήταν από την πλευρά των developers αυτό. Ότι υπάρχει αυτή η τακτική ροή του περιεχομένου σε σχέση με αυτό που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια;
Paul Kubit: Ήμασταν σούπερ ενθουσιασμένοι γι’ αυτό. Όταν εργάζεσαι για το WoW, μαθαίνεις συνεχώς από τα προηγούμενα expansions. Από το Cataclysm προς το Pandaria, από το Pandaria στο Warlords, και ούτω καθεξής. Το σημαντικό που μάθαμε από το Warlords είναι ότι χρειάζεται να υπάρχουν περισσότερα patches. Πρέπει να κρατήσουμε το παιχνίδι ζωντανό με νέο περιεχόμενο. Και με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε, πως κάθε δυο μήνες τουλάχιστον, έχουμε κάτι καινούριο να κάνουμε. Και αυτή είναι η σημασία αυτών των 0,5 patches. Είναι για να έχουμε, ακόμη και αν δεν είναι το τεράστιο raid ή η περιοχή για farming, κάτι νέο που θα μπορούμε να παίξουμε. Νομίζω ότι είναι κάτι που πάντα θέλαμε να κάνουμε, όταν εργαζόμαστε πάνω στο World of Warcraft. Και επιτέλους τώρα που το κάνουμε, είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που είμαστε σε θέση να δώσουμε την καλύτερη εμπειρία στους παίκτες.
Adam Kugler: Το Patch 7.1.5 είναι ένας μικρόκοσμος της φιλοσοφίας μας: με τα micro-holidays δείχνει αυτά τα χαζούλικα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε ή τα time-walking που αποτίουν φόρο τιμής σε πράγματα, που οι παίκτες θυμούνται πραγματικά με στοργή. Ακόμη και τα micro-holidays που ζητούν την προσοχή στο AQ. Μου αρέσει που το WoW έχει τόσο πολύ περιεχόμενο όλα αυτά τα χρόνια. Και συνεχίζουμε με αυτήν την παράδοση της παροχής νέου περιεχομένου για τους παίκτες να κάνουν που είμαστε ενθουσιασμένοι.
Αισθάνεστε σαν να είναι όλο αυτό βιώσιμο, να μπορείτε με αυτόν τον ρυθμό να έχετε ένα αρκετά εκτεταμένο περιεχόμενο;
Paul Kubit: Μέχρι τώρα ναι. [Γέλια]
Adam Kugler: Ναι, μέχρι στιγμής. [Γέλια] Η ομάδα μας έχει αυξηθεί σταθερά με την πάροδο των ετών και έχει σημασία να εργάζεσαι έξυπνα. Έχουμε μάθει πώς να φτιάχνουμε WoW πάνω από 12 χρόνια. Μερικοί άνθρωποι εργάζονται για το WoW για 15 ή 16 χρόνια. Έτσι έχουμε μάθει ότι είναι λίγο καλύτερα να έχουμε patches παράλληλα και την αντιστοίχιση των μεγάλων patches με τα μικρά patches. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 7.1.5 δεν παίρνει τόσο πολύ χρόνο για να λειτουργήσει ως μια επέκταση ή ένα μεγαλύτερο patch. Οπότε ναι, μέχρι στιγμής είναι επεκτάσιμο χωρίς πάρα πολλή αυστηρότητα από την πλευρά μας.
Jay Gill: Γνωρίζουμε και θυμόμαστε καλά την αφήγηση ή το συναίσθημα από το Warlords, όπου οι άνθρωποι ήταν πολύ χαρούμενοι στην αρχή και στη συνέχεια, μετά από αυτό, υπήρχαν ανησυχίες και απώλειες. Ήταν ένας μεγάλος στόχος για εμάς να ξεκινήσει το Legion. Μπορούμε να γνωρίζουμε πώς έχει προχωρήσει τόσο πολύ, αλλά μέχρι στιγμής αυτό που ένιωσα με το 7.1, είναι ότι ήρθε σε μια στιγμή όταν οι παίκτες ήταν πολύ ικανοποιημένοι με αυτό. Στη συνέχεια έχουμε το Nighthold raid και δεν είναι καθόλου πολύ αργά. Έρχεται σε μια πολύ ευπρόσδεκτη στιγμή για τους παίκτες, παρά όλα τα άλλα που έχουν εργαστεί και να κυκλοφορήσει στο μεταξύ.
Έχοντας αυτά τα τακτικά patches, βοήθησαν τους παίκτες να μείνουν πιο ενεργοί; Γύρω από ένα expansion υπάρχει πάντα μια τεράστια εισροή παικτών και μετά αισθάνεται κανείς σαν να απομακρύνονται σιγά-σιγά. Έχει βοηθήσει αυτό το συνεχές περιεχόμενο στο να καταπνίξει αυτήν την επίδραση;
Adam Kugler: Ένα πράγμα που κάναμε στο 7.1.5 είναι ότι δώσαμε περισσότερη ικανότητα για τους alts και τους νέους παίκτες να μεταβούν σε αυτό, έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν τη διαφορά με άλλους παίκτες. Ποτέ δεν υπήρξε καλύτερη εποχή για να παίξει κάποιος. Νομίζω ότι κάθε συγκεκριμένη χρονική στιγμή που έχουμε ένα νέο patch, επιτρέπει και σε άλλους παίκτες να έρθουν. Και αυτό που μας ενδιαφέρει με πολύ πάθος, είναι το ακόμη κι αν αν δεν ξεκίνησαν κατά την έναρξη του expansion να μπορούν να μπουν κατευθείαν στο κλίμα.
Ένας νέος παίκτης μπορεί να πάρει αρκετό artifact knowledge, απλά συγχρονίζοντας τα resources που δεν έχει τόσο πολύ χρόνο όσο θα έπρεπε για να τα μαζέψει. Η εξέλιξη της παραγγελίας έχει λιγότερο χρόνο, έτσι ώστε το κόστος των φυσικών πόρων να εξακολουθεί να είναι ίδιο και δίκαιο για τους παίκτες που έχουν επενδύσει εκεί. Σε γενικές γραμμές, όχι μόνο επιτρέποντας στους παίκτες μας να παίξουν μέσα από όλο το νέο περιεχόμενο που έχουμε, αλλά δίνοντάς τους την ευκαιρία να δουν το παιχνίδι μέσα από ένα άλλο πρίσμα. Ίσως να παίζουν έναν alt ή ένα διαφορετικό spec ή κάτι τέτοιο. Σπάζουμε τους φραγμούς προς τα κάτω για να επιτρέψουμε στους παίκτες να βιώσουν το παιχνίδι με νέους τρόπους και να το κρατήσουμε και φρέσκο με συνέπεια.
Jay Gill: Αυτό που νιώθουμε οι περισσότεροι μέρα με τη μέρα, είναι το ίδιο πράγμα που είπατε στην αρχή, το οποίο είναι ότι οι παίκτες είναι ενθουσιασμένοι γι ‘αυτό. Εμείς ακούμε κάθε μέρα τις συζητήσεις που είναι σε εξέλιξη γύρω από τα πράγματα, για τα οποία οι παίκτες μιλάνε τώρα. Ειδικά όταν το Brawler’s Guild άνοιξε και οι άνθρωποι μιλούν για τα micro-holidays που έρχονται σύντομα ή το Nighthold. Φαίνεται πολύ σαφές με την αίσθηση του feedback που έχουμε ότι υπάρχει μια επίδραση.
(συνεχίζεται part two )
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers